Wednesday, March 25, 2009

Program Ke2 xUiTMKelate: Ziarah Arini

Program Ke2 xUiTMKelate yg bakal diadakan ialah Program Ziarah Arini yg kini menetap di Seri Kembangan. Jay ada info kat aku, yg idea ni dtgnye drpd Kak Roslinda kite. Utk makluman semua…Arini bekerja di Kelana Jaya sebagai pegawai di Jabatan Kastam. Arini dikatakan menghadapi penyakit ‘kidney failure’ so seminggu sekali kena buat dialisis. Dikatakan kedua-dua buah pinggangnye dah rosak. Namun, kesihatan beliau dikatakan beransur sembuh..namun adalah lebih baik sekiranya kite semua dpt bersama2 sekali lagi berkumpul utk menziarahi Arini kite nie. Berikut adalah alamat lengkap Arini:

B-6-03 Villa Pavilion, Tmn Baru Serdang, Seri Kembangan.

Berita yg diterima dari Ziera mengatakan yg Arini byk habiskan masa di rumah kawan dia di Kuarters Kastam di Kelana Jaya. Sekali sekala je dia balik rumah dia.

So sapa2 yg berminat utk menziarahi Arini kite nie, sila info kat aku secara email ataupun just nyatakan status anda kat ruangan COMMENTS di bawah tu…nanti aku akan updatekan dlm blog kite nie.

Program ziarah nie dicadangkan pada hujung minggu bulan depan iaitu pada hari Ahad, 21.06.09. Tempat berkumpul di Tol Serdang, jam 10.00 pagi. Tarikh ni dipilih memandangkan utk 3 minggu berturut-turut dlm bulan nie, Arini kena kerja utk handle sistem rating di Jabatan Kastam tempat dia bekerja. Sekiranya ada sebarang cadangan utk tetapkan tarikh selain dr tarikh tersebut adalah dialu-alukan.

Status Terkini Yg Berminat Ikuti Program Ke2 xUiTMKelate
  • Roslinda Che Ros
  • Jay
  • Suria
  • Efa...isyallah aku pun tak der pe2 aktiviti that time.
  • Pok Nik...aku ok je klu nk p melawat Arini..dkt je Bangi dgn Serdang.

1 comment:

  1. Kengakawan, mgkin ada yang tak kenal si Arini nih.Kalau tak salah aku, Arini tak sambung BACC kat machang. so, kalau korang tak kenal,bukan salah sesapa. Tapi,tak salah kita melawat orang sakit walau sapa pun mereka...

    ReplyDelete