Thursday, July 2, 2009

Program xUiTMKelate Hujung Tahun 2009

Aku ada terima email dr EFA yg mana EFA bg cadangan utk buat satu program utk xUiTMKelate bg mengakhiri tahun 2009. Tarikh dicadangkan kite buat lepas Raya Qurban (after 27.11.09) dan tempat merupakan tempat perkelahan/peranginan likes Port Dickson or tempat2 lain yg sesuai.

Efa berpendapat tempat sedemikian adalah lebih sesuai dan memberi peluang kepada semua orang untuk berehat, tidak hanya bersembang kosong tetapi mempunyai agenda yang berguna. Aktiviti sebegini pernah dianjurkan sebelum ini di PD dan telah dihadiri oleh beberapa org warga xuitmkelate. Walaupun jemputan kecil tetapi xuitmkelate yg hadir berpuashati dengan segala aktiviti dan kemudahan yang ada.

Ini hanyalah cadangan...jadi adalah diharapkan warga xuitmkelate dpt memberikan komen/usul mengenai cadangan tersebut demi kebaikan bersama dlm usaha merapatkan kembali persahabatan kita semua.

Kalau rasa2 ada tempat yg menarik...sila usulkan di ruangan COMMENTS dibawah.

8 comments:

  1. aku cadang belah2 Ganu.. Penarek ke.. Sutra Beach ker.. atau mana2 lah

    ReplyDelete
  2. aku setuju ngan Pok Andri. PD tu walaupun dekat tp aku pun xde selera nak mandi. Ganu tu ok tp ada jauh sikit n of course kos akan tinggi. Mostly kita keje kt KL n to be fair, kita cari kt tengah2 antara Ganu n KL..So yng KL pun boleh mai n yang pantai timur pun boleh mai gak. Yang nampak moleknya Pahang leh weh. Orang2 Pahang apa lagi give some recommendations.....speaking London lah pulak...

    ReplyDelete
  3. Aku sokong wat kat Pahang. Teringat zaman2 dulu keje as salesman kt Popular Book Company kt Parkson tuh lepas 5-6 kali berenti keje. Nampak org kg jer, nyorok , malu. kekeke. Anyway, seafood kt Tanjung Lumpur best tau.

    ReplyDelete
  4. aku setuju sangat lah dgn cadangan effa.kalau btl2 nak, kena arrange awal..

    ReplyDelete
  5. PD, Tganu, PD, Tganu, PD, Tganu, PD, Tganu. Ah tak tahu la aku. Mano mano pun buleh la.

    ReplyDelete
  6. Aku sokong ganu. banyak tempat menarik. pasar payang, pantai, keropok losong, taman tamadun islam dan tarikan terbaru.. stadium runtuh.. jangan marah ha org ganu.. tapi apa pun, ganu memang best la, tempat utk dilawati dekat dekat je. Aku sokong ganu..

    ReplyDelete
  7. em kalu nk ambik jarak tengah2.. aku rasa kat pahang lah kot...somemore pahang dah ada taman teman skang see food pon ada.. parade pon ada.. apa2 pun.. slamat ari raya tahun 2009....

    ReplyDelete
  8. hidup lagi ke site ni ?...lain betol dah rupa itm machang skrg ni...

    ReplyDelete